GEOBLOG DEL CATALÀ CENTRAL

divendres, 19 d’abril del 2013

Presentació de 'Manyoc de retalls'








Presentació que tindrà lloc al teatre El Centre, de Sant Quirze de Besora, el dia 21 d'abril a partir de les cinc de la tarda, després del lliurament de premis del concurs literari El 855 i de la lectura de poemes de Joana Raspall, poetessa centenària, que anirà a càrrec d'actors del mateix teatre.


Jo també, per la meva banda, tindré el plaer de ser-hi present per dir unes paraules d'introducció centrades en el lèxic i la fraseologia del llibre de Josep Comas. 

Hi sou tots convidats.














8 comentaris:

Maijo Ginovart ha dit...

Estàs que no pares! Visualitzo una tarda perfecta.

Dafne ha dit...

M'agradaria poder compartir amb vosaltres aquesta tarda; tot i que no hi seré present, saps que d''alguna manera t'hi acompanyaré!!!
Gràcies per ser-hi tu, sempre!!!

M. Roser ha dit...

Me'l compraré, i si m'agrada, potser n'agafaré algun altre d'aquesta petita col·lecció...
Que tingueu un bon dia , Jordi.

Joana ha dit...

Una bona hora per poder arribar i poder estar al dia següent a la feina. Ho intente. Carretera i manta!!! Allà vaig! Ja aniré a les Trobade d'escoles en valencià un altre any!

Helena Bonals ha dit...

Que vagi molt bé! Si tingués cotxe tornaria! Fantàstic si ve la Joana.

Elfreelang ha dit...

M'hi hauré de conformar a ser-hi en esperit...enhorabona! i a seguir!

Olga Xirinacs ha dit...

Unes paraules aquí, unes altres allà: presentacions, pròlegs... tots hi som cridats, són l'extensió dels escriptors, la nostra feina de voluntariat pel país.
Feliços dies literaris.

Glo.Bos.blog ha dit...

Que vagi molt bé tot, Jordi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...